Jahapp, då va man på Huddinge igen för att kolla på äggblåsorna. 10st stora fanns varav 6 st skulle finnas fina ägg. Så fick order att sluta med dem j.....a sprutorna idag 😄 japp ingen var lyckligare än mig fick även tid för ägg uttag på onsdag, vi hade en bra plan så gick ju nöjd därifrån med tanken snarta är det över.

MEEEEN NÄÄ! Dem ringer 30 min senare, ber om ursäkt med att jag ska fortsätta 2 dagar till med gonal f och fyramedel 😭😭 (2 dagar kanske inte låter mycket men tro mig... nååål rädd till tusen🤦‍♀️) men men.

På tisdag är det dem sista sprutorna jag ska ta, eller ja på onsdag ska jag ta otrivelle och det blir den sista 😍

Fredag då ska äggen ut och sedan befruktas 😍 nu är det nära, men ändå så långt bort!
Håll tummarna

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ultrljud på äggblåsorna

Ny uppdatering ivf 2019

Ägguttag